BOER&NLekker rolt verder uit naar Den Bosch

01-06 | |
BOER&NLekker is de nieuwe boodschappenservice van Agrifirm. Consumenten kunnen lokale producten van de boer bestellen via de app. - Afbeelding: Canva en BOER&NLekker, bewerking Misset
BOER&NLekker is de nieuwe boodschappenservice van Agrifirm. Consumenten kunnen lokale producten van de boer bestellen via de app. - Afbeelding: Canva en BOER&NLekker, bewerking Misset

Het korteketen-concept van Agrifirm rolt verder uit naar Den Bosch. Na lancering van het BOER&NLekker op 19 februari is het nu tijd om verder uit te breiden.

Eerder vertelde CEO van Agrifirm Dick Hordijk al dat de plannen klaar lagen voor uitbreiding naar Amersfoort en Den Bosch maar dat er nog geen exacte datum was voor de uitrol. Vanaf nu kunnen consumenten in Den Bosch ook producten van 25 lokale boeren bestellen.

BOER&NLekker wil consumenten weer aan de boer verbinden. De boodschappen worden besteld via de app van Local Heroes en kunnen op twee pick-up dagen opgehaald worden op een centraal punt. Dit is op het boerenerf van een van de aangesloten ondernemers, in dit geval Boerderij Hanegraaf. De ondernemers brengen de bestelde producten naar de pick-up locatie waar ze de consument kunnen ontmoeten.

Directe verkoop

Met BOER&NLekker speelt Agrifirm in op de korteketen-trend en geven zij hun leden een makkelijke manier om in de directe verkoop actief te worden. Als boerencoƶperatie heeft het bedrijf een groot netwerk van boeren waardoor zij snel het netwerk van BOER&NLekker kunnen uitbreiden. Wanneer consumenten in Amersfoort lokale producten kunnen bestellen is nog niet bekend.

Hilhorst
Alieke Hilhorst Redacteur


Beheer