Consument in kleine stapjes gezonder laten kiezen

Simpele stappen om een voedingspatroon te verbeteren, zoals volkoren rijst of pasta gebruiken, werken het beste, zegt gedragswetenschapper Machiel Reinders. - Foto: Canva
Simpele stappen om een voedingspatroon te verbeteren, zoals volkoren rijst of pasta gebruiken, werken het beste, zegt gedragswetenschapper Machiel Reinders. - Foto: Canva
Wie gepersonaliseerde voeding wil aanbieden, moet aan de consument goed duidelijk kunnen maken waarom hij dat zou willen kopen. Kleine, gerichte boodschappen lijken daarbij het meest doeltreffend. “De ‘whats in it for me’ is essentieel bij gepersonaliseerde voeding”, zegt gedragswetenschapper Machiel Reinders van Wageningen Economic Research, die donderdag 7 oktober spreekt op de tweede editie van de Europese conferentie gepersonaliseerde voeding en gezondheid van Wageningen UR. Dit e


Word abonnee en lees verder

Met een abonnement heeft u onbeperkt toegang tot alle premium artikelen.
Al abonnee? Log hier in.

Neem een abonnement
Vos
Petra Vos Redacteur



Beheer