Marketing is belangrijker dan ooit. De snelle digitale verandering zorgt voor een verschuiving van de markt en een andere klantvraag. Als marketeer is het belangrijk hierover een visie te hebben waarbij executie uiteindelijk allesbepalend is. Tijdens de collegereeks Strategische Food & Agrimarketing leer je aan de hand van het ‘Business roadmapping model’ het heden en het verleden te begrijpen, met ultiem doel ‘return on business’ te creëeren. Uiteraard komt ook de uitvoering van de marketingstrategie aan bod. Waar mogelijk gebruiken sprekers voorbeelden uit de praktijk ter verduidelijking. Doordat je de reeks volgt met gelijkgestemde marketeers kun je gezamenlijke uitdagingen bespreken en als elkaars klankbord fungeren.
Kortom: de collegereeks Strategische Food & Agrimarketing geeft antwoord op de vraag hoe jij als marketeer waarde voor jouw organisatie, jouw klanten én jezelf creëert. De collegereeks wordt georganiseerd in samenwerking met Food & Agri Business Academy en Nyenrode Business Universiteit. Met inspirerende hoogleraren en sprekers uit de praktijk!
“De cursus was in mijn ogen zeer interessant doordat de verschillende onderdelen werden verzorgd door verschillende mensen uit de praktijk en niet door “boekenprofessoren” en werd marketing belicht vanuit de verschillende hoeken en ook zeker uit de praktijk. Daarnaast kwamen ook de deelnemers uit verschillende delen van de agribusiness en daardoor kwamen ook de problemen en vragen vanuit verschillende hoeken. Naast de lesstof, dus veel inzichten gekregen uit de vragen en opmerkingen van de collega-cursisten. Samengevat een zeer leerzame, interessante en plezierige ervaring waar ik in de toekomst veel gemak van zal hebben!”
-Marketing Specialist HUB 3 GRIMME NL B.V.