Doorgaan naar artikel

Lekkerder bij de Boer zet in op e-commerce

Het platform Lekkerder bij de Boer gaat uitbreiden en gaat meer inzetten op e-commerce.

Nieuws
Food
Logo van Lekkerder bij de Boer. premium

Logo van Lekkerder bij de Boer.

Het platform Lekkerder bij de Boer breidt uit en richt zich meer op e-commerce.

Bij het platform zijn nu 1.000 boerderijwinkels aangesloten en initiatiefnemer Thomas Siahaya is van plan om dit uit te breiden. Door te investeren in het verbeteren van de website en de app wil Siahaya het makkelijker maken voor consumenten om verkooppunten te vinden en voor boerderijwinkels om zich aan te melden. Hiermee hoopt Lekkerder bij de Boer meer boeren te betrekken en de consument nog beter te informeren over de winkels in de buurt. Consumenten kunnen op dit moment alleen afhalen bij de boerderijwinkels.

Online marktplaatsen

Dit jaar lanceert het platform honderden online marktplaatsen per regio waar consumenten direct kunnen bestellen via de app. Het wordt dan ook mogelijk om bij winkels die dat aanbieden boodschappen thuis te laten bezorgen. Op dit moment geeft de app alleen inzicht in welke bedrijven er in de buurt actief zijn en welke productcategorieën er zijn.

Lekkerder bij de Boer

Lekkerder bij de Boer is op 6 april 2020 gestart. De boerderijwinkels zijn verspreid over heel Nederland en boeren zijn zelf beheerder op het platform. Siahaya: “Wij zijn dé hub tussen consument en boer. Met ons platform zorgen wij voor de verbinding en stimuleren wij het kopen bij de boer.”

Snel delen

Alieke Hilhorst
Alieke Hilhorst

Redacteur

Misset Uitgeverij B.V. Auteursrecht voorbehouden

Algemene voorwaarden Privacy Cookies

Beheer
WP Admin