Nederlanders besteden € 700 miljoen aan maaltijdboxen

29-07 | |
Een bezorgde HelloFresh-maaltijdendoos met recepten. Foto: ANP
Een bezorgde HelloFresh-maaltijdendoos met recepten. Foto: ANP
Van het geld dat Nederlanders besteden aan abonnementen gaat zeker de helft naar maaltijdboxen; boodschappenpakketten met recepten die aan de deur worden bezorgd. Dat blijkt uit onderzoek Product Abonnementen van marktonderzoeksbureau Multiscope onder bijna 3.500 mensen. Van de jaarlijkse € 1,4 miljard die wordt uitgegeven aan fysieke abonnementen wordt € 700 miljoen uitgegeven aan maaltijdboxen. Zeker de helft van de omzet dus. Meeste geld uitgegeven aan maaltijdboxen Voeding is met 5


Word abonnee en lees verder

Met een abonnement heeft u onbeperkt toegang tot alle premium artikelen.
Al abonnee? Log hier in.

Neem een abonnement
Vos
Petra Vos Redacteur



Beheer