Nederlands eten in de schijnwerpers

09-10 | |
De korte keten tussen boer en consument won al aan kracht, maar deze trend kreeg een stevige steun in de rug in coronatijd. - Foto: ANP
De korte keten tussen boer en consument won al aan kracht, maar deze trend kreeg een stevige steun in de rug in coronatijd. - Foto: ANP
Kennis verspreiden over wat we eten is de rode draad in de Dutch Food Week (DFW). Die start op 9 oktober. DFW gaat echter om veel meer dan de inhoud van een gerecht. Van verkoop via een korte keten tot het proeven van gerechten. Dat levert ook voor kenners verrassingen op. Van korteketenverkoop tot verrassende recepten of bereidingen. Nieuwe producten en recepten. Wat te doen met het eten dat overblijft of verspild wordt? Het komt allemaal aan bod in de Dutch Food Week. Dit jaar met het centr


Word abonnee en lees verder

Met een abonnement heeft u onbeperkt toegang tot alle premium artikelen.
Al abonnee? Log hier in.

Neem een abonnement
Esselink
Wim Esselink Redacteur



Beheer