Doorgaan naar artikel

Olvarit lanceert verpakking met duurzaamheidsboodschap

Geüpdatet op:
Bedrijven
Nieuws
Foto: ANP premium

Foto: ANP

Babyvoedingmerk Olvarit, dat valt onder Nutricia, heeft de potjes in een nieuw jasje gestoken. Het doel is om te laten zien dat de producten op een duurzame manier worden geproduceerd.

“Al jaren werken we eraan om de teelt van onze ingrediënten steeds meer te verduurzamen en we hebben grote stappen kunnen zetten. Gezonde voeding gaat verder dan gezonde ingrediënten, het moet ook gezond zijn voor de planeet. Onze potjes mogen uitstralen hoe wij onze producten maken: natuurlijk, lekker en duurzaam”, motiveert het bedrijf.

Op de achterkant van de nieuwe potjes worden wist-je-datjes gedrukt. Hierin vertelt Nutricia hoe het bedrijf samen met boeren verantwoord omgaat met grond, water en biodiversiteit. De eerste potjes staan begin juni in de winkels.

Snel delen

Petra Vos
Petra Vos

Redacteur

Misset Uitgeverij B.V. Auteursrecht voorbehouden

Algemene voorwaarden Privacy Cookies

Beheer
WP Admin