Campagne moet liefde voor brood aanwakkeren

Frank Janssen, manager bij het Nederlands Bakkerij Centrum, vindt de campagne om brood te promoten belangrijk voor de bakkerijsector.
Frank Janssen, manager bij het Nederlands Bakkerij Centrum, vindt de campagne om brood te promoten belangrijk voor de bakkerijsector.
In Nederland en België loopt de komende twee jaar een campagne om de broodverkoop te stimuleren. Brussel geeft daar ruim € 3,5 miljoen subsidie voor. De promotiecampagne is belangrijk voor de bakkerijsector. Een luid gejuich ging vorige week maandag op in het Nederlands Bakkerij Centrum (NBC) in Wageningen. De Nederlandse en Belgische bakkerijsectoren krijgen ruim € 3,5 miljoen subsidie van de Europese Commissie om het imago van brood te stimuleren. Het plan voor de promotie van brood


Word abonnee en lees verder

Met een abonnement heeft u onbeperkt toegang tot alle premium artikelen.
Al abonnee? Log hier in.

Neem een abonnement
Engwerda
Jan Engwerda Redacteur



Beheer