Rabobank: foodservice nog sneller digitaal door corona

06-07 | |
Digitale interactie met klanten is een basisvoorwaarde geworden voor foodservicebedrijven. - Foto: Canva
Digitale interactie met klanten is een basisvoorwaarde geworden voor foodservicebedrijven. - Foto: Canva
Digitalisering van de foodservice is versneld door corona. Dat schrijft Rabobank in een analyse over de foodservicesector. Investeren in goede digitale systemen en het gebruiken van data die deze opleveren, is meer dan ooit noodzakelijk om omzet en winst te laten groeien. De foodservicebedrijven draaien in veel landen weer volop, na een lange reeks van lockdowns vanwege corona. Nieuwe technieken Door de omstandigheden in het afgelopen halfjaar heeft de sector enorme stappen gemaakt in het doo


Word abonnee en lees verder

Met een abonnement heeft u onbeperkt toegang tot alle premium artikelen.
Al abonnee? Log hier in.

Neem een abonnement
Esselink
Wim Esselink Redacteur



Beheer