Sensus presenteert nieuwe huisstijl

18-01 | |
412242 Rondgang met René Schunselaar op cichoreiverwerkingsbedrijf Sensus in Roosendaal
Cichoreiverwerkingsbedrijf Sensus in Roosendaal. Foto: Peter Roek

Cichoreiverwerker Sensus heeft een nieuwe huisstijl gepresenteerd.

Cichoreiverwerker Sensus heeft een nieuwe huisstijl gepresenteerd. De nieuwe huistijl ligt in het verlengde van de huisstijl van moederconcern Cosun, die Cosun vorig jaar introduceerde. “Het nieuwe beeldmerk van Sensus weerspiegelt de kracht van cichorei en de nieuwe huisstijl benadrukt onze ambitie om de wereld gezonder te maken met inuline”, aldus Iwan Blankers, CEO Sensus.

Kracht van planten

De huisstijl staat symbool voor de kracht van planten. De kracht van cichorei ligt in de wortel van de plant, waar de voedingsvezel inuline wordt opgeslagen. De inuline uit de wortels wordt als ingrediënt toegepast in voedingsproducten, supplementen en voeding voor huisdieren. Inuline vervangt suiker en vet, en verrijkt voedingsproducten met vezels.

Knuivers
Martijn Knuivers Redacteur



Beheer