Benieuwd wat je te wachten staat op 10 december? Dit hebben we voor je in petto:

09.30Inloop & registratie
10.00Opening door de dagvoorzitterFrans MiggelbrinkDagvoorzitter
10.15Van de eerste klik tot trouwe fan
Het belang van een goed gedefinieerde customer lifecycle
Leer je klanten kennen en luister naar ze
De customer experience economie
Marco van Hellenberg HubarBusiness analyst bij Picnic
10.45Kijk ’s door de ogen van de klantFriederike NiehoffCustomer experience manager bij Kramp
11.15Koffiepauze
11.45Extern winnen is intern beginnenGerda Swinkels – Legierse
Customer experience manager bij Grodan
12.15Klanten aan je (blijven) binden
– Wat is de kracht van een loyaliteitsprogramma?
– Onmisbare ingrediĆ«nten voor een loyaliteitsprogramma
– Hoe ontwikkel je een succesvol loyaliteitsprogramma
Rik LuttmerLoyalty director bij Dunck Loyalty Marketing
12.45Lunchpauze
13.45Opening middagprogramma door de dagvoorzitterFrans MiggelbrinkDagvoorzitter
14.00Start interactieve sessies (maak je keuze)
Keuzesessie 1: Customer journey mappingSander StallingaManaging partner bij Nextfields
Keuzesessie 2: Persona’s en lead nurturingSpreker volgt
Keuzesessie 3: Klantgericht schrijvenSpreker volgt
15.15Elke (klant)reis is de start van een nieuw verhaalCor HospesEigenaar en creatief directeur bij Merkjournalisten
15.45Afsluiting door de dagvoorzitterFrans MiggelbrinkDagvoorzitter
16.00Borreltijd

De Food & Agri Marketing Summit wordt mede mogelijk gemaakt door: