General Mills ziet groei verkopen afvlakken

02-07 | |
General Mills, met merken als Cheerios, Häagen-Dazs en Old El Paso, boekte over het financiële jaar een operationele winst van $ 3,1 miljard, 6% meer dan een jaar eerder. Foto: ANP
General Mills, met merken als Cheerios, Häagen-Dazs en Old El Paso, boekte over het financiële jaar een operationele winst van $ 3,1 miljard, 6% meer dan een jaar eerder. Foto: ANP
Het Amerikaanse voedingsconcern General Mills heeft in het boekjaar tot eind mei de vergelijkbare verkopen zien toenemen met 4% naar $ 18,1 miljard. In het laatste kwartaal van dat boekjaar daalden de verkopen echter met 6% vergeleken met dezelfde periode vorig jaar, toen de vele lockdowns in de wereld de vraag naar thuis-eten sterk stuwde. In de regio Europa en Australië lagen de verkopen met $ 1,98 miljard 3% hoger. Hoge prijzen grondstoffen General Mills, met merken als Cheerios, H


Word abonnee en lees verder

Met een abonnement heeft u onbeperkt toegang tot alle premium artikelen.
Al abonnee? Log hier in.

Neem een abonnement
Peijs
Ruud Peijs Freelance redacteur



Beheer