Skip to content

PostNL neemt belang in VersTrade

Updated on:
Bedrijven
Nieuws
PostNL is al op meerdere terreinen actief in de foodbranche. - Foto: ANP

PostNL is al op meerdere terreinen actief in de foodbranche. - Foto: ANP

PostNL neemt een belang in de online foodmarktplaats VersTrade. Het bedrijf stapt in als minderheidsaandeelhouder om verdere groei te realiseren.

PostNL is al op meerdere terreinen actief in de foodbranche en geeft aan hier de komende jaren verder in te willen groeien. Zowel als het gaat om bezorging en het proces van orderafhandeling van eten en drinken als breder in de e-commerce-keten. Welk bedrag met de investering gemoeid gaat, wil PostNL niet delen.

VersTrade kan door deze samenwerking meer aanbieders toevoegen aan zijn platform. De online foodmarktplaats VersTrade brengt producenten, zowel kleine als grote fabrikanten, en afnemers van levensmiddelen en dranken in contact. Bij afnemers moet gedacht worden aan horecazaken, cateraars, speciaalzaken en online retailers.

PostNL: behoeftes in out-of-homesector veranderen

PostNL signaleert dat de behoeftes in de out-of-homesector veranderen. Leveranciers en afnemers willen een directe relatie met elkaar. VersTrade faciliteert deze directe relatie en maakt het zowel leveranciers als afnemers gemakkelijk. PostNL ziet potentie in deze markt en verwacht dat die de komende jaren verder gaat groeien.

Het is niet zo dat PostNL de logistiek voor VersTrade gaat verzorgen. Waar relevant zal PostNL in de distributie wel samenwerken met VersTrade in de toekomst.

Snel delen

Misset Uitgeverij B.V. Auteursrecht voorbehouden

Algemene voorwaarden Privacy Cookies

Beheer
WP Admin