SauerCrowd wil in elke koelkast staan

Moritz Huber van SauerCrowd heeft een droom: in elke koelkast een pot van zijn gefermenteerde producten. Opschalen vraagt echter weer een pakket aan nieuwe vaardigheden van de ondernemer. - Foto's: Cor Salverius
Moritz Huber van SauerCrowd heeft een droom: in elke koelkast een pot van zijn gefermenteerde producten. Opschalen vraagt echter weer een pakket aan nieuwe vaardigheden van de ondernemer. - Foto's: Cor Salverius
De start-up SauerCrowd wil groeien met zijn gefermenteerde Nederlandse groenten. Daarvoor moet het verhaal worden overgebracht aan de consument. Je nieuwe food-idee kan nog zo briljant zijn, zonder goede productie en marketing krijg je het niet bij mensen in de keuken. Dat tweede aspect, marketing, is precies de scale-up uitdaging van Moritz Huber (27) van SauerCrowd. Zijn droom: in elke koelkast een pot van zijn gefermenteerde producten. Kimchi Kraut en Purple Rain Kraut Gezond, vegan, biolo


Word abonnee en lees verder

Met een abonnement heeft u onbeperkt toegang tot alle premium artikelen.
Al abonnee? Log hier in.

Neem een abonnement
Vos
Petra Vos Redacteur



Beheer